ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Djetinjstvo Mi Je Najgori Dio Zivota..


Djetinjstvo mi je najgori dio zivota a rodjeni otac nocna mora,od malena me matretirao,tukao,jednom me cak i nozem posjekao a majka je sve to gledala i govorila kakav je takav te otac ti je.

Kada sam malo narasla onda me baka pripremala za udaju a ja nisam zeljela da s eudam za tog covjeka i onda sam pobjegla od kuce.


Dugo vremena sam zvijela na ulici prosila sam i snalazila se samo da zaradim za neki obrok,kasnije me policija pronasla i zeljeli su d ame vrate roditeljima ali sam rekla da su umrli i poslali su me u dom za nezbrinutu djecu.

Kada sam postala punoljetna morala sam napustiti dom,ali u tom periodu upoznala sam divnog momka koji me volio kao niko na svijetu i htio je da me zeni.

Ja sam pristala i evo danas imam prelijep zivot,imamo i bebu koju obovazamo.

Nema komentara:

Objavi komentar