ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

Iskristio Je Priliku Jer Sam Bila Pijana…


Prije 3 dana bila sam kod drugarice na rodjendanu,i bas sam se onako fino sredila minic obukla,neku kosuljicu i kada smo dosli sve je bilo super.

Dobra atmosfera,muzika pice ali ja nisam prije nikada pila i nagovorili su me da popijem nekoliko casa vina.

I vec sam osjetila da me lakohol hvata i da mi se pocinje povracati i odmah sam otrcala u wc a za mnom je dosao i drugaricin otac.


Kako sam se bila savila da povracam minic mi s ejos vide podigao i osjetila sam kao neku ruku na svojoj zadnjici ali sam mislila da mi se cini.

No onda sam primijetla da me zaista neko dira,zapravo on me dirao i pokusao mi ruku uvuci u gace,samo sam skocila i istrcala iz wc i rekla da mii je lose da moram kuci.

Poslije nista nsiam govorila drugarici ali vise ne idem kod njih kuci.

Nema komentara:

Objavi komentar