srijeda, 5. srpnja 2017.

DOSLA NAM JE RODICA IZ NJEMACKE I OSTAT CE..


Imam stariju sestru i rodjaku koja zivi u Njemackoj i dosla je kod nas na raspust i bice dvije sedmice.

Posto moja starija sestra ima momka ona je cesto izlazila s njim a ja sam dosta vise vremena provodio sa rodjakom,svaki dan smo zajendo doruckovali,pili kafu,gledali filmove onako bas se super durzili.

Jednu noc dogovorimo se da izadjemo prosetati ali moja sestra nas ispalila otisla sa deckom pa smo izasli nas dvoje sami.


Setali smo i bas fino pricali pa smo dosli do neke klupe da malo odmorimo,ali klupa bila mokra pa kako se ona ne bi skvasila sjela je meni u krilo.

Primijetio sam cijelo vrijeme da se ona samo nesto uvija i pocela me paliti,a kada je ona to osjetila onda je pocela jos vise i malo po malo poljubimo se nas dvoje.

Onda mi je ona priznala kako je od malena bila zaljubljena u mene i da sam ja idealan muskarac za nju ali steta sto smo rodjaci.

Nema komentara:

Objavi komentar