srijeda, 5. srpnja 2017.

MOJA KCERKA IMA 5 GODINA STARIJEG DECKA..


Moja kcerka ima 15 godina a njen decko 20 i jako je mlada i neiskusna usla u vezu ali se pravo zaljubila.

Prije par dana on je spavao kod nas i cula sam ih kako pricaju nesto,onda je ona rekla nemoj tako duboko boli me.

On nju na svasta nagovara a vidim da to ona ne zeli ali zeli da mu udovolji kako je ne bi ostavio.


Kada ode morat cu popricati sa njom da joj pomognem kako da se opusti i da je uvedem u se*ualni zivot da ne udje neiskusna kao sto sam ja.

U moje vrijeme to je bilo sramota i djevojke nisu sa svojim majkama pricale o tome jer kada bi im rekle da su spavale s nekim prije braka to bi bila velika sramota.

Ali danas je to normalno pa je bolje na vrijeme popricati sa svojom djecom nego da im se nesto desi pa ce onda biti kasno.

Nema komentara:

Objavi komentar