srijeda, 5. srpnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Na svadbi, pod satorom doživela sam da mi nečija ruka zaroni ispod du*eta, sa dva prsta u a*usu


Imam 18g. Visoka sam 162,3cm, imam dugu crno kosu, lepu facu, male grudi i gu*u dobru. Ovo sto cu vam pricati se desilo pre oko godinu ipo dana na svadbi kolege mog caleta.
Secam se tog dana. Isli smo na svadbu u selo blizu Beograda. Svadba pod satorom, ali sam morala da se spremim, da vidim one seljancure kako ce da zinu. Obukla sam ekstra kratku belu haljinicu, bele tangice ispod, pamucne i stikle sa platformom Potpuno sam se*y izgledala
Stiglo smo na svadbu. Klasicna seljanija. Ogroman sator, pod njim 500 ljudi, drvene klupe i stolovi. Smestili su nas pri kraju satora. Moji su bili sa moje leve strane dok mi je sa desne strane sedeo caletov kolega, Goran. Goran ima oko 35god, ali je i dalje lepo gradjen. Uhh…kako mi je bilo dosadno. U blizni nikog zanimljivog za pricu. Sve matorci oko mene. Sa Goranom sam progovorila 2,3 reci i to je bilo tu. Svi su pili, muzika preglasna, a ja nemam ni dometa na mobu… Iznenada sam osetila neciju ruku na gu*i. Pogledala sam gorana i videla kako se smesi. Osmehnuh se i ja njemu jer nisam znala kako drugacije da reagujem. Vratio je svoju ruku na moju gu*u, a ja sam odlucila da se pravim luda kao da se nista ne desava. Stiskao mi je tako gu*u, mazio je pa opet stiskao, sve vreme trudeci se da to bude neprimetno dok prica sa ljudima oko sebe. Uhh..kako mi je sve ovo prijalo i palilo me. Resila sam da mu pomognem, tako da sam samo pomerila gu*u unazad, da visi sa klupe. Samo sam cula kako se nasmejao, dok je njegova ruka ispitivala novo otkrivenu teritoriju… Lagano je pomerio suknjicu malo ka gore. Sada nista nije delilo moju gu*u od njegove ruke, osim ta*gice. Xix, na svu srecu iza nas je bila samo cirada. Nezno je provlacio prste izmedju mojih gu*ova, i iznenada mi je samo pomerio tangice u stranu i ceo prst gurnuo u moj cm**ic. Trgnula sam se. Ovo je prvi put bilo da mi je neko stavio bilo sta u gu**, ni svom decku nikada to nisam dozvoljavala. Goran je gurao svoj srednji prst do kraja, vadio ga i onda opet polako vracao. Uhh, imala sam osecaj da mi nikad nista u zivotu nije ovoliko prijalo. Ceo moj svet se sveo na moju gu*u i njegov prst koji ulazi i izlazi iz nje. Uhh…trajalo je ovo nekih 15min, dok nisam osetila kako se njegov prst povlaci iz gu*e i kako pokusava da mi gurne 2 prsta sada…usli su u mene…oba do kraja…i ovo lagano tu**nje moje gu*e se nastavilo…i trajalo je…opet nekih 20min, mozda i vise… Noge su mi se tresle, nisam mogla da govorim. Goran je onda izvadio prste iz mene, spustio mi suknjicu i uzeo telefon u ruku. Otkucao je „Izadji iz satora, kreni niz ulicu. Ja cu krenuti za 15min i pokupiti te kolima“. Tacno to sam i uradila, rekla mami da idem potraziti drugaricu neku i otisla… Isla sam ulicom, udaljavaju ci se od svedbe, osecajuci samo kako su mi i butine mokre od sokova iz moje pi*e… Ubrzo sam videla gorana kako staje kolima pored mene. Usla sam u kola bez reci. On ga je samo izvadio i rekao „P*si ga fu*sice“. Strpala sam ga u usta dok je on nastavio da vozi… Nije mi trebao ni minut pre nego sto je krenuo da mi sv**ava u usta… Sve sam progutala… Goran ga je vratio u gace i skrenuo u neku sumicu. Zaustavio je kola, izasao iz njih, izveo i mene i polozio me uz gepek, na*uzeno… Osecala sam kako mi podize suknjicu, spusta gacice i njegov vreo k**ac koji se probije izmedju mojih gu**va i pritiska mi c*ar…. Mmm, zastenjala sam…i odjednom mi ga je svom silinom zabio… Jauknula sam koliko me je zabolelo. Osecala sam njegova jaja kako me lagano udaraju po pi*i… Tu*ao me je nekoliko minuta sporo i dugim ubodima, a onda je poceo kao zivotinja da se nabija u mene… Noge su mi drhtale, a ja sam samo stenjala. Osecala sam da mi gu*a gori…uhh… Bol je popustao, a zemenjivalo ga je cisto zadovoljstvo. Goran je upitao „Gde je moj ku*ac?“.. Nisam mogla da odgovorim koliko sam stenjala. Jako me je pljusnuo po gu*i i ponovio pitanje… „u mojoj…g…gu**ii“
„Jeste ku*vo“ sljaaas „a sta radi tamo?“
„Je*e me…je*e mooju gu*u…“

U tom trenutko je krenuo jos jace da se nabija…osetila sam kako pocinje da pulsira i onda vrelinu koja ispunjava moju unutrasnjost…sv*sio je.. Izvadio ga je iz mene…uzeo vlazne maramice i obrisao ga je.
„Ajde ku**ice, pusi ga… Nije ovo gotovo“
Klekla sam…uzela ga u usta i pocela da ga sisam, ljubim, li*em jezikom… Li*ala sam mu i ja*a…i osecala sam kako se ponovo di*e. Goran mi je rekao da ustanem, skinuo je moju haljinicu i brus i tangice, ostavljaju ci me samo u stiklama.
Odveo me je do haube i stavio na nju. Digao je moje noge na njegova ramena. Ponovi sam osetila kako njegov ku**c trazi put do mog cm*ra.
„Nemoj Gorane opet u gu**u,..stavi mi ga u pi*u“
„A ne kur**ce. Danas samo u c*ar dobijas“
Uhvatio me je za kukove i nabio ga ponovo do kraja u moju g**u.
Krenuo je nemilosrdno da me je*e. Vristala sam, dok mi je on nabijao na svoju ku**inu… Vreme nije postojalo… Samo sam ponovo osetila mlaz sp**me u sebi i gorana koja ga cedi u mene…
Posle ovoga smo se obukli i vratili na svadbu. Ovo je bilo moje prvo a*alno iskustvo, ali ne i poslednje

Nema komentara:

Objavi komentar