četvrtak, 6. srpnja 2017.

ERO*SKA ISPOVEST – Oba u meni


Posle par dana od noćne avanture u džipu, stigao mi je sms: „Da li si raspoložena za druženje s nama večeras?” Fleševi u glavi na onu noć su bili dovoljni da se napalim. Naravno da sam raspoložena. Istuširala sam se, izbrijala pi*ku i obukla čarape s halterima, brus i navukla dugi kaput i zakopčala ga celom dužinom. U džep sam gurnula kutijicu vazelina, da se nađe. Već u kolima sam počela da vlažim na dodir postave kaputa po mojoj goloj ri*ici. Kad sam stigla, parkirala sam se pored njih, izašla i odmah sela na zadnje sedište. Krenuli smo i vozili se malo dublje u šumu. Usput sam skinula kaput i stavila na tablu iza sebe. Mali je pogledao u retrovizor i rekao: „Maco pa ti si spremna”. Kad smo stali, veliki je otvorio vrata i gurnuo me da legnem preko oba sedišta. Skinuo je pantalone i popeo se preko mene, opkoračio me preko grudi, podigao mi ruke i zakačio ih lisicama za držač iznad vrata. Ku**c mu se klatio opušten ispred mog lica. Veliki i debeo i u opuštenom stanju. A onda ga je uzeo rukom i počeo da me lupka njime po usnama. Ispružila sam jezik a on je trljao gla*ić o njega. Obuhvatila sam mu glavić usnama i počela da ga si*am. Zastenjao je a ja sam osetila kako mi uklizava dublje u usta i raste. Obožavam taj osećaj kad mi se k**a kruti u ustima. A onda sam osetila kako mi mali širi noge i njegov jezik na klit*risu. Lizao ga je lagano, pa prelazio niže niz pi*ku i nazad. Podigao mi je noge i rukama raširio g**u. Osetila sam kako mi jezikom palaca po čm*ru. Iz pi*ke mi je već curkalo koliko sam se na*alila. Veliki je podigao kur** i namestio jaja da mu liž*m. Stenjao je kad sam počela da mu si*am j*ja, a njegov debeli ku**c mi se kotrljao po obrazu. A onda mi ga je gurnuo u usta do kraja. Poslušno sam ga gutala a on je ubrzavao. Mali me je sad liz*o od č*ara do klito**sa, a ja sam mešala kukovima u ekstazi. Pružio je ruke i uvrtao mi bra*avice, a onda sam osetila kako mi steže usnama nabubreli kli**ris i da ga gricka. Ku*ac velikog mi je prigušio krik kad sam počela da svr**vam, a mali se nije izmakao već sam ga čula kako srče moje sokiće i nastavlja da mi sisa kli**ris. Sad sam se već tresla i grčila celim telom, dok me je veliki žestoko je**o u usta. Iz pi*ke mi se slivalo niz g**u, osetila sam da je sve mokro ispod mene. A onda mi je mali ugurao prst u čm**, nastavljajući da me liže. Veliki je izvukao k**ac iz mojih usta, a ja sam vrisnula: „Je*i me, je**te me, rasturite mi pič*u!” Onda su se zamenili, mali me opkoračio i gurnuo mi k**ac u usta, a veliki podigao moje noge i zario snažno svoj debeli ku**c u mene. Svr***a sam odmah, p**ka mi se grčila i curila oko njega dok je on grubo nastavio da se nabija. Mali me je brzo je**o u usta, jaja su me udarala po bradi, a on je dahtao i stenjao i onda sam osetila kako mi vrela s**rma ispunjava usta. Nastavila sam da ga sisam dok se opuštao, a onda je iskliznuo, sa sve sp**mom koja mi je curila niz bradu. Veliki mi je razvaljivao **čku a ja sam vrištala svr**vajući opet i opet. A onda ga je izvadio i počeo da prska svuda po meni. Izašli su obojica iz kola i zapalili po cigaretu. Ja sam i dalje ležala vezana i bunila se da i ja hoću da pu*im. Rekli su mi da sačekam drugi krug, smejući se. Kad su po*ušili, odvezali su mi ruke i stavili me da sednem. Klekli su pored mene svaki sa po jedne strane i počeli da d**aju. „E sad možeš i ti da p**iš”, rekao je Veliki. Uhvatila sam rukama obojicu i privukla ih ustima. Lizala sam naizmenično jednom pa drugom jaja, a onda sam gurnula oba gla*ića u usta i sis*la ih dok sam im dr**la kur**ve. Već su se ukrutili. A onda sam ih izvadila iz usta i d**ajući ih počela da im trljam gla**će jedan o drugi, li*ući ih oba. Dahtali su obojica, a ja sam ov*ažila jer sam oduvek maštala o takvoj sceni. A onda sam ih stisla jedan uz drugi i trljajući ih rukama


gurala u usta. Odlepili su obojica, cimali se i stenjali. A onda se veliki izmakao i seo, povukao me i ja sam ga opkoračila i krenula lagano da mu se nab**am na k**c. Mali je i dalje klečao pored, a ja sam mu dr**la i pu*ila. Bio je vreo i nabr*kao i stenjao je glasno. Veliki me je uhvatio za kukove i počeo da me nabija žestoko. Skliznuo je do ivice sedišta i sad je uklizavao tako da sam se kli**isom trljala o ceo ku*ac. Pi*ka je krenula da curi i da se grči, bila sam na ivici, ali sam se uzdržavala od or**zma. Dohvatila sam džep od kaputa i izvukla vaz*lin. Namazala sam malom ku**c i dala mu ga. On je odmah raširio moju g**u i dobro mi izmazao č*ar gurajući prste unutra. Veliki je zastao za trenutak dok me je mali mali opkoračio i krenuo da uklizava u č**r. Uzdahnula sam glasno od zadovoljstva kad je ušao do kraja a pi**a je počela da se grči. A onda su počeli obojica da se kreću, hvatajući ritam. Naizmenično su ulazili i izlazili, lagano, a ja sam osetila kako mi se pi**a i č*ar stežu oko njih. Ubrzavali su, a ja sam se prepustila njihovom ritmu stenjući od neverovatnog zadovoljstva. Još su ubrzali i sad su se snažno zabijali obojica istovremeno. Nisu stajali, a ja sam se grčila i vrištala: „Rasturite me, raz*alite me”. Veliki je naglo izvukao ku**c i dok je letela sp**ma iz njega moja pič** je prskala po njemu. Celo telo mi se treslo, a mali se zabio duboko i osetila sam kako mu se grče jaja uz moju pi**u dok svr**va. Ostali smo tako par minuta svo troje iscrpljeni. „E sad možemo svi da pu**mo”, rekao je veliki. Sedeli smo naređani jedno do drugog i ćutali. S mene i iz mene je curilo po sedištu, a oni su mi razmazivali sp**mu po stomaku i brežuljku. Glasno sam uzdisala, a Veliki je rekao: „Zar bi još?” Uhvatio me je za bra**vice i počeo da ih stiska i uvrće, a ja sam zastenjala i podigla kukove u vis. Mali mi je spustio ruku na mokru pi**u i počeo brzo da je trlja. Raširila sam noge, uhvatila ga za ruku i podigla, pa se udarila njegovim dlanom. Skapirali su odmah, pa mi je Veliki stisnuo si*e i grickao bra**vice, a mali mi je sad već šamarao p**ku otvorenim dlanom, sve jače i jače dok nisam počela da vrištim i prskam u vis tresući se cela. Kad sam iscedila i poslednju kap, sago se i nežno je liznuo i poljubio.

1 komentar:

  1. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi.

    OdgovoriIzbriši