četvrtak, 6. srpnja 2017.

ISPOVEST: Otišla sam sa rođakom polu-pijana posle svadbe, već neko vreme viđamo se tajno…


Otišla sam sa rođakom polu-pijana posle svadbe, već neko vreme viđamo se tajno. I bilo je tu vatanje, maženje, skidanje i tako dalje. A stariji je od mene par godina. Tu smo se već napalili i kaže on meni “vidiš, ti si sad baš napaljena, i bilo koji drugi dečko bi te sad ovde poj*bao lagano,


htela ti to ili ne. Ali ne i ja. Jer ja neću sve dok ti ne želiš isto to.” U tom trenutku su mi prošle hiljadu misli glavom, kako nisam o tome razmišljala uopšte, da je skroz u pravu i to koliko mu ustvari verujem a da nisam bila svesna toga. I mnogo sam zahvalna što mi skrenuo pažnju na sebe.

1 komentar:

  1. Ako vam je potrebna usluga pouzdanog hakera za hakiranje baze podataka mobitela ili sustava, brisanje kriminalnih dosijea ili vraćanje ukradenog Bitcoina, obratite se easybinarysolutions@gmail.com ili whatsapp: +1 3478577580 koji su vrlo pouzdani i povjerljivi.

    OdgovoriIzbriši