srijeda, 5. srpnja 2017.

Imao Sam Tezak Sudar…


Dozivio sam tesku saobracajnu nesrecu i bio sam nepokretan,a imao sam djevojku sa kojom sam prije toga isplanirao sve kako cemo se uzeti zajedno zvijeti,puno djece imati ali eto sudbina je htjela drugacije.

I taj dan su mi u bolnicu zajedno dosle ona i prijateljica s kojom se druzim od malena,i kada su dosle vidio sam da je moja djevojka ensto cudna i pitao sam je sta je u pitanju i tada je ona ispalila rafal na mene.


Rekla mi je ja sam mlada zelim pravog pokretnog muza a ne tebe invalida sta cu ja sa tobom i samo izasla,ja sam tada poceo plakati ko mal dijete nisam mogao vjerovati i takodjer i moja prijateljica.

Kada sam izasao iz bolnice drugarica je cijelo vrijeme bila uz mene i malo po malo poceo sma se oporavljati ali takodjer i nas dvoje smo bili sve blizi i blizi i eto danas smo vec 8 god.u braku i imamo dvoje djece  s kojim zajendo setamo po parku.

A bivsa me zvala i izvinjavala se ali sam joj sam rekoa ja imam zenu koja me voli ovakvog kakva sam bio prije a i kakav sam sada i prekinuo sma joj.

Nema komentara:

Objavi komentar