srijeda, 5. srpnja 2017.

Mislio Sam Da Imam Stabilnu Vezu I Djevojku Za Cijeli Zivot..


Mislio sma da imam stabilnu vezu,djevojku za cijeli zivot s kojom sam vec 3 godine i lanirmao buducnist.

Pored nje imao sam jednog drtuga s kojim se druzim od djetinjsvta i koji mi je bukvalno kao brat kojeg sam uvijek zelio ali nisam imao.

Njih dvoje su mi dvije najvaznije osobe u zivotu i u njih imam potpuno povjerenje sve dok jednog trenutka nisam slucjano bacio pogled na njegov telefon dok je on bio u wc.


Tada sam vidio da mu stize poruka od moj djevojke moja mi je bila sumnjiva i nisam mogao da je ne procitam,ono sto sma vidio sokiralo me je ona mus alje seksi poruke,gole slike razmjenjuju smislajju planove kako da se vidjaju a da ja ne saznam.

Ja nisam mogao vjerovati jos nikom nisam rekao da to znam ali smisljma kako da im se osvetim.

Nema komentara:

Objavi komentar