ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

JA IMAM 24 GODINE A MOJ MOMAK 27 I NEKOLIKO PUTA SMO..


Ja imam 24 godine a moj momak 27 i vec nekoliko puta smo prekidali jer ja mislim da on previse vremena provodi sa drustvom i da mi ne posvecuje dovoljno paznje.

Onda se zaista poceo truditi o svaki trenutak je provodio sa mnom i zadnji puta smo prekinuli prije 6 mjeseci i tada je svratio njegov tata kod mene da poprica sa mnom o toj vezi.


Onako kroz pricu poceo me tjesiti i malo po malo poceli smo se ljubiti i nakon malo vremena presli na se*.

Kakav je to se* bio ja vam ne mogu opisati nikada u zivotu nisam s etako dobro osjecala ispunio je ono sve sto sam do tada zeljala.

Poslije toga on mi se izvinjavao i dogovorili smo se da cemo zaboraviti na ovo.

Ali eto poceli smo se dopisivati i sada se svake sedmice vidjamo barem jednom i to u sumi na zadjnjem sjedistu imamo odnose.

Znam da je gorzno ovo sto radimo i zelim presttai ali ne mogu.

Nema komentara:

Objavi komentar