ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

OTISAO SAM U NJEMACKU DA ZARADIM PARA ZA SUPRUGU..


Otisao sam u Njemacku da zaradim nesto para za sebe i suprugu kako bih nam malo poboljsao zivot.

Prijatelj me je odveo na tri mjeseca radio sam na crno i jedva sam cekao da prodju ta tri mjeseca kako bih se vratio svojoj voljenoj zeni.

Kada sam dosao kuci odmah sam navalio na nju,ne mogu vam opisati tu srecu kada sam je vidio cijelu noc smo ostali budni divljacki smo vodili ljubav kao da nma je priv puta.


Ujutro sam otisao do pekare da kupim hljeb i jos neke namirnice a ona je ostala spavati kada sam se vratio pred vratima je bila cjeduljica od komsinice na kojoj pise: “Komisnice sledeci puta cu da zovem policiju nocima ne spava”.

Nisam mogao da vjerujem znaci dok ja radim po Njemackoj kako bi nama poboljsao zivot ona ovdje spava sa drugima,jos ne mogu da vjerujem a boji se pitati jer ako bude istina 8 godina braka i zivota pada u vodu.Ne znam sta da radim.

Nema komentara:

Objavi komentar