utorak, 4. srpnja 2017.

Mama M I Je Zatrazila 100€ Na Zajam..


Mama mi je zatraziila 100€ na zajam, i naravno posudio sam joj rekla mi je vratiti za par dana.

I danu su prolazili a ona nista a jas am ipak bio studnet i trebalse su mi pare jer sam sam sebe skolovao zaradjivajuci nesto sa strane.

I jedan dan kad je dosla pitao sam je kada c emi vratiti tih 100€ a ona se samo proderala na mene i ja sam ucutao.


Drugi dan kada su oni otisli na posao odlucio sma da pretresem njihove latice,i u latici gdje je ves nasam sam dvije kesice marihune ja nisam mogo vjerovati da moji roditelji koji su u 50-tim godinama duvaju marihunu.

Nije mi vise zao tih 100€ sto sam dao nego mi je zao sto su navuceni na to sranje.

1 komentar:

  1. Trebao si da uzmes te dve kesice i da bacis....i pravis se nevest.
    I dalje da trazis svoje pare....da ne bude sumnjivo nesto :P

    OdgovoriIzbriši