utorak, 4. srpnja 2017.

Jucerasnji Dan Ce Ostatviti Velike Traume U Mom Zivotu.


Nikako ne mogu da izbacim iz glave ono sto mi s ejucer desilo.

Ja imam brata koji je 2 godine mladji od mene a ja imam 19 godina,on je nakon saobracajne neserece ostao potpuni invalid i u kolicima je.

Jucer je dna bio prelijep i odlucila sam da ga malo izvedem u setnju,i tako setali smo parkom kada je jedna grupica momaka pocela da nam dobacuje kako sam ja mlada,lijepa zasluzujem boljeg momka a ne tog invalida ali  mi smo ih ignorisali jer oni ne znaju da  je to moj brat.


I nakon sto smo ih malo prosli dvojica su krenuli za nama i uzeli mi kolica i poceli da okrecu mog brata,izvrcu na strane a ja sam od straha pocela da placem i zovem ljude u pomoc.

Ali vjerujte niko nista dzabe sto je park pun niko nece prici.

To me je potpuno razocaralo ne mogu da vjerujem da su ljudi takvi.

Nema komentara:

Objavi komentar