četvrtak, 6. srpnja 2017.

Skoro Sam Upoznala Momka Koji Mi Se Bas Svidio.


Imam 16 godina i upoznala sam momka koji mi se bas svidio  i trebali smo se vidjeti ali ja ne znam sta da obucem jer imam roditeleje koji su pobozni i bas bas strogi.

Ali na svu srecu imam jednu drugaricu koja se super oblaci i ima odlicne odjece pa mi je reka nesto posuditi za tu priliku.

I dosla sam kod je bas se napucala neka crvena haljinica koja je pokazivala moje prelijepe noge,dubodki dekolte sa mojim perfektnnim grudima na kojim mi sve starije djevoje zavide,crveni ruz ma bila sma toop :D.


Ali kada sam krenula izaci na vratima su se pojavili moji roditelji,majka me samo pitala gdje ces tako obucena a otac nista nije ni rekao samo mi zalijepio samar i onda kaze zar se ovo zove obucenim.

Poslije toga sam bila u kazni nigdje nisam mogla izac.

Nema komentara:

Objavi komentar