četvrtak, 6. srpnja 2017.

Zvoni Meni Danas Telefon I Ja Se Javim..


Danas ja idem kuci sa posla i zvoni meni telefon,kada zovu mene iz banke da dodjem podici neki novac.

Kazem ja njima da nije slucajno kakva greska jer ne ocekujem nikakve pare,kazu da nije i da dodjem.

Odmah ja u auto i u banku kada poslao mi neko 2000€ i neko pismo.


Odmah sam otvorio pismo kada ono moj prijatelj iz srednje skole koji gotov nikada nije imao novca i aj sam mu davao po marku,dvije da jede sjetio me se nakon toliko godina i u znak zahvalnosti poslao mi te pare.

Sada on zivi u Americi i dobro se snasao,ima fin posao ozenio se i ima svoju porodicu.

Meni su suze krenule jer kako ima nekih ljudi koje pamte neke stvari i oduze se u znak zahvalnosti mada meni to nije trebalo ali ipak hvala mu.

Nema komentara:

Objavi komentar