četvrtak, 29. lipnja 2017.

Bio Sam Bogat I Zaljubljen..


Bio sam bogat i zaljubljen u jednu djevojku ali me onda odbila,ali nedugo poslije toga vidjela me kako ulazim u svoj luksuzni auto i ona potrca za mnom kao moze li da popricamo.

Ja kontam vidi sponzoruse kada si mi tako uradila sad cu s ei ja tebi osvetiti.

Ptihvatio sam je izasli smo i malo po malo poceli se zabavljati,ali kako vrijeme prolazilo ja sam se zaljubio u nju ali sam je dosta iaskoristavao i bio los prema njoj smatrajuci da je sponzorusa.

I poceli smo zivjeti zajedno i u jednom konfliktu sam joj rekao kako je sponzorusa i da je sa mnom samo zbog para.

Tada mi je razvalila samarcinu i sve stvari sto sma joj poklonio ostavila i otisla.

Poslije toga sam se tjesio kako je ona samo ipak jedna obicna sponzorusa ali u dubini duse sma znao da to nije tako.

Skoro sam je vidjeo s muzem kako seta,moglo se primijetiti da bas i nemaju puno para ali s koliko ljubavlju ga gleda to je nevjerovatno.

Poslije toga sam shvatio da je ona mene zaista bila zavoljela i da nisu bile bite moje pare,alie to ja sam bio GLUP

Nema komentara:

Objavi komentar