četvrtak, 29. lipnja 2017.

Dugo Vremena Sam Zivjela Zivot Domacice..


Dugo vremena sam zivjela zivot domacice,majke zene koju niko ne cijeni i sta god uradi vijek je to bilo malo.

Za vise od 10 godina braka i veze nikada nisam prevarila muza,prvi mi ej bio s kojim sam spavala i zivot sam mu posvetila ali izgleda d aje to njemu bilo malo i uvijek je trazio neke glupe nacine da pokaze svoju ljubomoru.


Radi njega sam se najvise i povukla u sebe,i onda mi je ispao jedan posao u Njemackoj koji sam prihvatila i tada sam naizad upoznala pravog muskarca koji je znao da cijeni zenu i znao je sta zeli.

S njim sam ga prevarila u nikako ne zalim jer sam se vise umorila od dokazivanja da sam vjerna a on uvijek sumnjao da ga varam e pa sad nek sumnja kad sam ga prevarila.

Nema komentara:

Objavi komentar