utorak, 27. lipnja 2017.

U BRAKU SMO VISE OD DVIJE GODINE I ZAISTA VOLIM..


U braku smo vise od dvije godine i zaista volim svog muza i skoro sam se porodila prije nekih mozda 4-5 mjeseci.

Danas sam saznala da imam neku po..u bolest a ona se prenosi samo se..om. i to znaci da me muz prevario jer ne postoji niti jedan drugi nacin da je dobijem osim toga.


I cijeli dan ga zovem i pokusavam dobiti ali ne mogu mobitel mu je iskljucen a otisoa je jutros rano.

Ja se pojedoh ne znam sta cu,brinem se sto imam tu bolest i ne znam da li se moze izlijeciti a postoji mogucnost i da me muz prevario.

Samo se nadam da nam ova kriza nece uzdrmati brak jer tek smo dobiti nasu bebicu i ne bih voljela da nase dijete odrasta bez jednog roditelja,jer ja nisam imala tatu i znam koliko je to tesko.

Jedva cekam da dodje kuci samo da saznam je li me prevario,ni bolest me toliko ne brine koliko ta prevara.

Nema komentara:

Objavi komentar