ponedjeljak, 3. srpnja 2017.

U Braku Smo Bili Gotov 8 Godina…


U braku smo bili skoro osam godina,zavrsili oboje fakultete dobre poslove nasli sve nam bilo odlicno i onda smo htjeli djecu.

Ali vrijeme je prolazilo a od djece ni traga ni glasa,vec sam se bio zabrinuo i govorio joj da idemo ljekaru da se testiramo ali ona nije htjela govoreci kako mozda jos nije vrijeme ali ce zatrudniti.

I jednu noc kada sam dosao s posla nje nije bilo i trazeci neke papire pronasao sam njene papire iz privatnih klinika gdje je izvrsila abortus,nisam mogao vjerovati da je to uradila i samo sam jedva cekao da je pitam.


Kada je dosla razgovarali smo o tome i rekla mi je da joj to nije prvi engo treci abortus i da ona jos nije spremna za djecu jer zeli d aizgraid svoju karijeru.

To mi ejs rusilo sve snove poslije toga smo se razveli i ja sam upoznao jednu predivnu zenu s kojom imam dvoje djece a za nju sam cuo da je negdje u Kanadi i radi u svjetkoj nekoj firmi.

Nema komentara:

Objavi komentar